Nyelvek listája
Kezdő oldal
Bevezetés
Shader-ek
A nyelv eredete
A nyelv és a -ek használati területe
Nyelvi elemek
Alapok
Preprocesszor
Fenntartott szavak
Hiányzó lehetőségek az ANSI C-hez képest
Csendes különbségek
C++ és Java jellegű tulajdonságok
Profilok ()
Típusok, típuskonstrukciók
Kötési szemantikák ()
Típusok
típus
típus
típusok
Tömbök
Műveletek tömbökkel
Swizzling
Maszkolás
Elkenés ()
Típus módosítók
Utasítások, vezérlési szerkezetek
Értékadás
Szekvencia
Elágazás
Ciklus
Vezérlésátadó utasítások
Alprogramok, modulok
Függvények és eljárások
Paraméterátadás
Túlterhelés
Absztrakt adattípusok
Sablonok
Kivételkezelés
Objektum-orientált programozás
Helyesség
Párhuzamosság
Szabványos könyvtárak
Fordítók
Cg fordítók
Használat CPU-n futó programmal
Interaktív fejlesztés
További információk
Könyvek
Linkek
Példaprogramok
Elérhető legjobb környezet lekérdezése
Vertex shader példaprogram
Készítők
A Cg programozási nyelv
Objektum-orientált programozás
A nyelv nem támogatja az objektum-orientált programozást.