Nyelvek listája
Kezdő oldal
Bevezetés
Mire jó a shader program?
A HLSL
Más shader nyelvek
A jövő
Nyelvi elemek
Típusok, típuskonstrukciók
Beépített típusok
Skaláris típusok
Tömb típusok
Egyéb típusok
Felhasználó által definiálható típusok
Műveletek
Utasítások, vezérlési szerkezetek
Értékadás
Szekvencia
Elágazás
Ciklus
Vezérlésátadó utasítások
Alprogramok, modulok
Függvények és eljárások
Túlterhelés
Absztrakt adattípusok
Sablonok
Kivételkezelés
Objektum-orientált programozás
Helyesség
Párhuzamosság
Szabványos könyvtárak
Fordítók
További információk
Könyvek
Linkek
Készítők
A HLSL programozási nyelv
Készítők
Készítette: Barna Zoltán, zol.barna [at] gmail.com