Az F# programozási nyelv

Példaprogramok



Basic examples VS2008

Néhány alapvető nyelvi konstrukciót bemutató program.
Információk a programról:

Forrás

Basic examples VS2010

Néhány alapvető nyelvi konstrukciót bemutató program.
Információk a programról:

Forrás

AVL Tree VS2008

AVL fa típusát megvalósító és ezt tesztelő program
Információk a programról:

Forrás

8 királynő probléma

8 királynő probléma megoldása. A form C#-ban lett megtervezve, a megoldóalgoritmus F# alatt működik. A fordításhoz és futtatáshoz szükséges a sakktabla.dll állomány is, ha a C# projektet nem szeretnénk újrafordítani
Információk a programról:

Forrás

BitmapCompress képtömörítő és képmanipuláló program

Klasszikus kódoló és tömörítő algoritmusok megvalósítása F# nyelven, illetve néhány képmanipuláló eszköz, mint például Floyd-Steinberg dithering, matrix-dithering, szürkeárnyalatos kép, fekete fehér kép, színpalette csökkentés stb.
A veszteségmentes és veszteséges tömörítő illetve kódoló algoritmusok (Huffman kódolás, RLE) saját fájlformátumba tömörítik a képi állományt, melyet a programmal lehet kitömöríteni és megtekinteni.

Forrás

Telefonkönyv alkalmazás

A program egy olyan konzolos, menüvezérelt alkalmazás, amely egy (név-telefonszám párokból álló) telefonkönyvet valósít meg a következő műveletekkel:

Információk a programról:

Forrás

Nyelvi parser

Egy olyan konzolos alkalmazás, amely folyók hosszára vonatkozó kérdésekre képes választ adni.
A kérdéseket a következő formákban képes fogadni:

A parser case sensitive és nem kezel ékezeteket!

Információk a programról:

Forrás

Sudoku megoldó (konzolos)

Egy olyan konzolos alkalmazás, amely Sudoku feladványok megoldását képes előállítani.
A feladványokat a kódban lehet megadni. Listák listájaként, a Sudoku feladvány sorait adjuk meg, majd a biztosított átalakító függvénnyel kaphatunk belőle a kód számára értelmezhető Sudoku feladványt.

Információk a programról:

Forrás

Snake játék

Egy egyszerű Snake játék Modell-Nézet architektúrában felépítve. A nézet egy C# WinForms ablak,
a játékmodell pedig egy F# projektként került megvalósításra.

Információk a programról:

Forrás