Néhány alapvető nyelvi konstrukciót bemutató program.
Információk a programról:
Néhány alapvető nyelvi konstrukciót bemutató program.
Információk a programról:
AVL fa típusát megvalósító és ezt tesztelő program
Információk a programról:
8 királynő probléma megoldása. A form C#-ban lett megtervezve, a megoldóalgoritmus F# alatt működik.
A fordításhoz és futtatáshoz szükséges a sakktabla.dll állomány is, ha a C# projektet nem szeretnénk újrafordítani
Információk a programról:
Klasszikus kódoló és tömörítő algoritmusok megvalósítása F# nyelven, illetve néhány képmanipuláló eszköz, mint például Floyd-Steinberg dithering, matrix-dithering, szürkeárnyalatos kép, fekete fehér kép, színpalette csökkentés stb. A veszteségmentes és veszteséges tömörítő illetve kódoló algoritmusok (Huffman kódolás, RLE) saját fájlformátumba tömörítik a képi állományt, melyet a programmal lehet kitömöríteni és megtekinteni.
A program egy olyan konzolos, menüvezérelt alkalmazás, amely egy (név-telefonszám párokból álló) telefonkönyvet valósít meg a következő műveletekkel:
Információk a programról:
Egy olyan konzolos alkalmazás, amely folyók hosszára vonatkozó kérdésekre képes választ adni.
A kérdéseket a következő formákban képes fogadni:
Információk a programról:
Egy olyan konzolos alkalmazás, amely Sudoku feladványok megoldását képes előállítani.
A feladványokat a kódban lehet megadni. Listák listájaként, a Sudoku feladvány sorait adjuk meg, majd
a biztosított átalakító függvénnyel kaphatunk belőle a kód számára értelmezhető Sudoku feladványt.
Információk a programról:
Egy egyszerű Snake játék Modell-Nézet architektúrában felépítve. A nézet egy C# WinForms ablak,
a játékmodell pedig egy F# projektként került megvalósításra.
Információk a programról: