Nyelvek listája
Kezdő oldal
Bevezetés
Mi a shader?
Rövid áttekintés
A GLSL program részei
Nyelvi elemek
Jelkészlet
Forrás szöveg
Preprocesszor direktívák
Megjegyzések
Azonosítók
Típusok, típuskonstrukciók
Alap típusok
Void típus
Logikai típus
Egész típus
Lebegőpontos típus
Vektor típus
Mátrix típus
Átlátszatlan(opaque) típusok
Összetett típusok
Struktúra típus
Tömb típus
Minősítők
Storage minősítők
Minősítők csoportosítása
Layout minősítők
Interpolation minősítők
Paraméter minősítők
Precision minősítők
A precise minősítő
Invariant minősítők
Memory minősítők
Operátorok és kifejezések
Típus konverziók
Utasítások, vezérlési szerkezetek
Értékadás
Elágazás
Ciklus
Vezérlésátadó utasítások
Alprogramok, modulok
Függvények
Subroutine-ok
Absztrakt adattípusok
Sablonok
Kivételkezelés
Objektum-orientált programozás
Helyesség
Párhuzamosság
Szabványos könyvtárak
Beépített változók és konstansok
Beépített függvények
Példaprogramok
Environment mapping
Julia fraktál
Fordítók
További információk
Könyvek
Linkek
Készítők
A GLSL programozási nyelv
Objektum-orientált programozás
A nyelv nem támogatja az objektum orientált programozást.