Nyelvek listája
Kezdő oldal
Bevezetés
Nyelvi elemek
Jelkészlet
Azonosítók
Literálok
Megjegyzések
Típusok, típuskonstrukciók
Elemi típusok
Diszkrét típus(ok)
Valós típus(ok)
Mutató és referencia típus(ok)
Típuskonstrukciók
Utasítások, vezérlési szerkezetek
Az if-else kifejezés
Feltételes kifejezés
while
do..while
for
foreach
switch-case
goto
Alprogramok, modulok
Szintaxis
Paraméterátadás
Változó paraméterszámú függvény
Modulok
Absztrakt adattípusok
Sablonok
Kivételkezelés
Szintaxis
Kivételek definiálása és kiváltása
Kivételek kezelése
Kivételek terjedése
Objektum-orientált programozás
Osztályok
Objektumok
Konstruktor, destruktor
Osztályobjektumok
Öröklődés
Polimorfizmus, dinamikus kötés
Kategóriák
Üzenetküldés
Protokollok
Posing
dealloc, release, retain
Helyesség
Párhuzamosság
Szálak szinkronizálása
Eseménykezelés, időzítők
Többszálúság, szálak
Zárolás
Taszkok
Művelet objektumok
Elosztott objektumok
Szabványos könyvtárak
Cocoa
Foundation Framework
Application Framework
WebKit Framework
Quartz Framework
UIKit Framework
Fordítók
Általános információ
A GNUStep project
Rövid történeti áttekintés
GNUStep használata Windows alatt
GNUStep használata Linux/Ubuntu alatt
GNUStep System Preferences
GNUStep ProjektCenter
GNUStep Gorm
GNUStep, és alkalmazásainak telepítése
További információk
Könyvek magyar, angol nyelven
Hivatkozások
Objective-C 2.0
Az Objective-C 2.0 újításai
Szemétgyűjtés
Szemétgyűjtés teljesítmény szempontjai
ARC - Automatic Reference Counting
Referencia számlált memória
Az ARC működése
ARC miatt bevezetett új szabályok
ARC kulcsavai – deklarált property-k
ARC kulcsszavak – hétköznapi változók
Property-k
A property deklarálás formátuma
Property-hez való hozzáférés
Gyors felsorolás (enumeration)
Néhány tipp
Példaprogramok
Letölthető példaprogramok
Hello, World
Boolean típus
Osztályok, Kategóriák
Posing, Protokoll megvalósítás
Öröklődés
Kivételkezelés
Szálkezelés, lockolás
Szálak - Paraméterátadás, időzítés
Taszkok
Runloop
Minimalista GNUStep/AppKit desktop alkalmazás
Tologatós játék
Tanulmányi rendszer
Öröklődés, alakzatok, láncolt lista
Alap iOS játék cocos 2D keretrendszer segítségével
Egyszerű böngésző WebKit motorral
Alapok a GNUStep használatával Linuxra
Képek letöltése párhuzamosan
Számológép, GNUstep alkalmazások segítségével
Logikai program
Egyszerű számológép storyboard segítségével
XML feldolgozás és értesítések létrehozása
Bináris keresőfa
Reflekciós műveletek
Egyszerű ncurse moon buggy klón
Tervezési minták megvalósításai
Observer
Állapot
Gyár
Egyke
Prototípus
Könnyűsúlyú
Stratégia
Étoilé
Étoilé
CoreObject
EtoileUI
Runtime
LanguageKit
Keretrendszerek
Alkalmazások
Generikus programozás
Generikus programozás
Testreszabás osztályobjektumokkal
Reflekciós eszközök
Bevezetés
Rövid összehasonlítás
A reflection felhasználási lehetőségei
A példáról bővebben
Összegzés
NSLog
Általános leírás
NSLog alternatívák
NSFastEnumeration
Általános leírás
NSFastEnumeration
NSFastEnumerationState
Példa
Link
NSURLConnection
NSURLConnection
JSON connection lekérése és feldolgozása
NSXMLParser
XML feldolgozás NSXMLParser használatával
UILocalNotification
UILocalNotification használata
Unit teszt
Általános leírás
Az Objective-C programozási nyelv
Kivételkezelés