XNA
További XNA osztályok
Vector2
Public Fields:
-
X - vektor X komponense
-
Y - vektor Y komponense
Public Properties:
-
One - egységvektor (1,1)
-
UnitX - (1,0)
-
UnitY - (0,1)
-
Zero - (0,0)
Public Methods:
-
Add - Két vektor összeadás
-
Distance - Két vektor távolsága
-
Divide - Vektor osztása skalárral vagy vektorral
-
Dot - Skalár szorzat
-
Length - Vektro hossza
-
Multiply – vektor szorzása skalárral vagy vektorral
-
Negate – vektor negálás
-
Normalize – egységvektor
-
Transform – mátrix vagy kvaternió általi transzformálás
Vector3
Public Fields:
Public Methods:
-
Clamp – (value, min, max)
-
Cross product – jobb kezes rendszer
-
LengthSquared – hossz négyzete (ne használjunk gyökvonást, ha nem szükséges)
-
Lerp – Linear interpolation (2 vektor között)
-
Reflect – vektor tükrözése síkra
-
Substract – 2 vektor kivonása
-
Transform – vector3 transzformálás mátrixszal vagy kvaternióval
GameTime
Public Properties:
-
ElapsedGameTime – eltelt idő az utolsó képkocka kirajzolása óta
-
ElapsedRealTime – valójában eltelt idő
-
IsRunningSlowly – le tudjuk kérdezni, hogy lassan fut-e a játékunk
-
TotalGameTime – játékindítástól számított idő
-
TotalRealTime – játékindítástól valójában eltelt idő