Nyelvek listája
Kezdő oldal
Bevezetés
Áttekintés
ActionScript 1.0
ActionScript 2.0
ActionScript 3.0
Flex Framework
Kezelőfelület
Stage (színpad)
Tools (eszköztár)
Timeline (időszalag)
Properties (tulajdonságok)
Egyéb panelek
Adobe Flash Builder
Nyelvi elemek
Jelkészlet
Azonosítók
Literálok
Megjegyzések
ActionScript szintaxis
Metadata tag-ek
MXML szintaxis
Operátorok
Mellékletek
Típusok, típuskonstrukciók
Típusszerkezet
ActionScript 3.0
Elemi típusok
String (karakterlánc) típus
Number (szám) típus
Boolean (logikai) típus
ActionScript 3.0 - Új primitív számtípusok
Null típus
Void típus
Összetett típusok
Object (Objektum) típus
Függvénytípus (Function)
Array (tömb) típus
Vector típus
XML típus
RegExp (reguláris kifejezés) típus
MovieClip (Filmklip–típus)
Beépített (Built-in) osztályok
Core (mag) osztályok
Flash Player specifikus osztályok
Flex specifikus osztályok
Mellékletek
Típuskonverziók
Implicit típuskonverzió
Explicit típuskonverzió (casting)
Number
Boolean
String
Változók, konstansok
ActionScript 3.0
Utasítások, vezérlési szerkezetek
Értékadás, üres utasítás
Blokk, With
Elágazás
Ciklus
Iteratív ciklusok
Vezérlésátadó utasítások
Alprogramok, modulok
Szintaxis
Állításként (function statement)
Kifejezésként (function expression)
Paraméterátadás
AcrionScript 3.0
Alapértelmezett paraméter-érték
A ... (rest) paraméter
Beágyazott függvények
Függvények változói
Az arguments
A length
Egyéni attribútumok
Absztrakt adattípusok
Sablonok
Kivételkezelés
Szintaxis
Kivételek definiálása
ActionScript 3.0
Szinkron hibák
Aszinkron hibák
Objektum-orientált programozás
Objektummodell - Osztálymodell
Dinamikus szemlélet
Osztály alapú szemlélet
ActionScript 3.0
Öröklődés
Öröklődés szimulálása (dinamikus szemlélet)
Öröklődés (osztály alapú szemlélet)
Package-ek
Interfészek
Helyesség
Párhuzamosság
Beépített osztályok
MovieClip osztály
TextField osztály (szövegek)
Szöveg megjelenítése
HTML megjelenítése
Scrolling
Szöveg kijelölése és ennek kezelése
Input szűrése
Szöveg formázása
Stíluslapok használata
Filter osztály
Video osztály
Camera osztály
Sound osztály
Fordítók
Display programozás
Az AS3 display programozása
A display list előnyei
Gyorsabb, hatékonyabb renderelés
Jobb mélységkezelés
Teljes bejárás
Display listen kívüli objektumok
DisplayObjectek befolyásolása
Pozicionálás
Transzformációk (transform, skew, rotate, scale, distort)
Alpha
Blending
Maszkolás (masking)
Szűrők (filtering)
Framerate
Rajzolás
Display programozás Flex-szel
Eseménykezelés
ActionScript 3.0
Eseményvezérlés az AS3-ban
Különbség a korábbi verziókhoz képest
Eseményfolyam (event flow)
Eseményfigyelők (event listener)
ActionScript 2.0
Eseményvezérlés
Eseménykezelő metódusok használata
Eseményfigyelők használata
Egy filmklip vagy nyomógomb speciális eseménykezelőinek használata
Komponensek eseménykezelése
Idővonalak
A jövő
Steve Jobs: Gondolatok a Flash-ről
Flash és HTML5
Összehasonlítás
Flash HTML5 konverzió
Példaprogram
További információk
Könyvek magyar, angol nyelven
linkek
Készítők
Neve(i), e-mailje(i)
Aktuális felelős neve, e-mailje
Macromedia Flash ActionScript 2.0 és ActionScript 3.0
Sablonok
A script nyelvek sajátossága miatt a nyelvben nincs lehetőség sablonok használatára.