Nyelvek listája
Kezdő oldal
Bevezetés
Mire jó a nyelv?
A 3ds Max programról
Nyelvi elemek
Azonosítók
Fenntartott globális változók
Literálok
Számliterálok
String-literálok
Speciális literálok
Megjegyzések
Típusok, típuskonstrukciók
Value class
Struct típuskonstrukciók
Származtatott metódusok
Eseménykezelők
Private és public tagok
Utasítások, vezérlési szerkezetek
Értékadás, üres utasítás
Szekvencia
Elágazás
Ciklus
Alprogramok, modulok
Szintaxis
Paraméterátadás
Absztrakt adattípusok
Szintaxis
Láthatósági szabályok
Sablonok
Kivételkezelés
A try kifejezés
Kivételek kiváltása
Kivételek kezelése
Objektum-orientált programozás
Helyesség
Párhuzamosság
Szabványos könyvtárak
MAXScript könyvtárak
Kiegészítő könyvtárak
Együttműködés az operációs rendszerrel
Fordítók
További információk
Könyvek (angol nyelven)
Linkek
Példaprogramok
Készítők
A MAXScript programozási nyelv
Készítők
Készítette: Neuwirth István, pitta2 kukac gmail pont com, 2010