Nyelvek listája
Kezdő oldal
A Python 3.0 ujdonságai
Bevezetés
Mi az a Python?
Végrehajtási mechanizmus
Nyelvi elemek
Jelkészlet
Azonosítók
Elhatárolók
Kommentek
Dokumentációs komment
Típusok
A Python típus hierarchiája
Operátorok
A decimális típus
Utasítások, vezérlési szerkezetek
Skip
Értékadás
Szekvencia
Elágazás
Ciklus (for, while)
Egyszerű utasítások
Assert utasítás
Pass utasítás
Del utasítás
Print utasítás
Return utasítás
Yield utasítás
Raise utasítás
Break utasítás
Continue utasítás
Import utasítás
Future utasítás
Alprogramok, modulok
Szintaxis
Paraméterátadás
Rekurzió
Lambda formák
Beépített függvények
Generátorok
Sablonok
Kivételkezelés
Szintaxis
Kivételek definiálása
Kivételek kiváltása
Kivételek kezelése
Kivételek terjedése
Kivételek argmentuma
A standard kivételek hierarchiája
Beépített hibajelzések
Objektum-orientált programozás
Osztályok, objektumok
Öröklődés
Többszörös öröklődés
Példák
Becsomagolás
Speciális metódusok
String kezelés
A String, mint immutable sorozat típus
String metódusok
String formázás
Helyesség
Párhuzamosság
Szintaxis
Szinkronizáció
Modulok, csomagok, névterek
Standard könyvtárak
XML
Lehetőségek röviden
SAX
DOM
GUI
Hello World
OO Hello World
Geometriai kezelő mechanizmusok
Vezérlőelem változók
Ablakkezelő
Vezérlőelem osztályok
Vezérlőelemek formázása
Ablakok
Menü
Eszköztár
Dialógusok
Adatbázisok
A kapcsolati objektum metódusai
A kurzor objektum metódusai
Egy konkrét alkalmazás
Dialógusok
Dialógusok
CGI
PIL
Image
ImageChops
ImageColors
ImageDraw
ImageEnhace
ImageFile
ImageFileIO
ImageFilter
ImageFont
ImageGrab
ImageOps
ImagePath
ImagePalette
ImageSequence
ImageStat
ImageTk
ImageWin
PSDraw
ImageCrackCode
Támogatott fájlformátumok
Pygame
Szükséges modulok
Erőforrások betöltése
Játék osztályok
Inicializáljunk mindent
Csináljunk hátteret
Szöveg elhelyezése a háttéren
Háttér megjelenítése
Játékobjektumok elkészítése
A fő ciklus
Események kezelése
Spriteok frissítése
Rajzoljunk ki mindent
Vége
Reguláris kifejezések
A Python kiterjesztése C/C++-ból
Miért jó a bővíthetőség?
Hogyan bővíthetünk
Egy egyszerű példa
Kitérő: hibák, kivételek
Vissza a példához
A modul metódustáblázata és inicializáló függvénye
A modul fordítása/szerkesztése (compilation és linkage)
Python függvények hívása C kódból
Bővítő függvények paramétereinek átalakítása C adat struktúrákká
Bővítő függvények kulcsszavas paramétereinek átalakítása C adat struktúrákká
C adatstruktúrák Python objektummá alakítása
Referenciaszámlálás
Referenciaszámlálás Python-ban
Referenciatulajdonlási szabályok
Vékony jég - a referenciaszámlálás buktatói
C API készítése a bővítőmodulhoz
Új típusok definiálása
Adattagok és metódusok hozzáadása
A típusműveletekről
Dátum és idő típusok
Hálózatkezelés
További információk
Példaprogramok
Közreműködők
A Python programozási nyelv
Példaprogramok
Példaprogramok
Példaprogramok a Python használatához
Shepherd játék